Philippine Lottery and Suertres Tips

Posted: May 20, 2008 in Lotto and Swertres Tips
Tags: , , , ,

Lottery is a game of chance rather then a game of skills. You may hardly use any lottery strategy to predict the winning numbers. However, here you may find tips provided by some lottery experts. As usual, hints are considered to be a controversial issue and you should study them with critical mind. But anyway, it is better to know as much as possible when you decide to embark on anything. Who knows, maybe one day these tips will help you pick up more winning lottery numbers or at least eliminate numbers or sets of numbers that are not likely to be drawn.

Read more about Philippine Lottery and Suertres Tips

Comments
  1. miraflor says:

    hatag mo sure number sa lotto be.. pang ugma sa gabee.. ibayad jud nku sa tuition aie k hap8 na ang finals.. was ko kwarta.. cge na huh.. etx lang sako num. 09061954239. ty

  2. mario says:

    Guyss miron ako swertres # all draw please text me or call

    09061088093

    TM/GLOBE ONLY

  3. angelo virtucio gacutan says:

    o ito sa smart naman 4 sure na mayron din ang mag bibigay ng number winning sa akin txt me in no.09302907104 yong sure lang tyak mayron karin.thanks………

  4. macky says:

    sir. gdpm.htag # suertres pang 9pm kai akong anak naai sk8.nya daghan kau ko prblema..mluoy tna ka sir.knang sure sir..salamat kau…advance

    #09465982326 mao n ako cp #..

    slamat ulit….

  5. tots says:

    mga sir kinsa may naay maayohong numero dra panghatag mo..

  6. reymarknaelga@yahoo.com says:

    maintain lang b pamaskong handog lang pls.

  7. suzeth says:

    sir pahinge naman numnber sa 3 dgit at 4 digit..plsss text at my no#09081896396

  8. suzeth says:

    sir pahinge po ng number sa 3dgit at 4 digit ..pls text at my no# 09081896296,,,,mali po yung na send ko kanina na number ko …sensya napo..

  9. lorna says:

    pwede pahingi nangmga hint para sa lotto!

  10. BENTEN10 says:

    3 days t/r
    358
    714
    786

    ANY PEOPLE WHO NEED VIP # HERES MY NUMBER

    –=09057078430

  11. jun says:

    804 9pm result..SA GANAHAN MOAPEL SA AKNG PONDOK TXT LNG MO TM09058843324 UG BUTANGI UG LOAD PRA MAKAREPLY KO NINYO WALA TAY MEMBERSHIP FEE MASKI GAMAY LNG ANG MAKAPADALA NA MEMBER NA SA AKNG PONDOK UG AUTOMATIK NA MKADAWT UG NUMERO ANHA NAMO MHATAG UG KWARTA KNG MOEGO AKNG GHTAG UG DLI KO MOBUNGAT KNG PILA INYO E BALATO..SWERTRES UG JAI ALAI NI AKO..REMEMEBER NAA TAY SORCE ANI OKY…

  12. suzeth says:

    pcso pahinge naman po ng ez loto sure number hanggang pasko po pang noche buemna po plsss…….

  13. Nicole says:

    HI,,,,hello po ngaun lang ako nakapunta sa ganitong site ,,,,at pwede pong makahingi ng number,,,, pasko naman ngaun eh…..please email me….
    hhheheheehehhe… madami ako inaanak eh,,,,hehehe
    09233408863
    please text me po

  14. jun says:

    303 4pm results..congrts sa akong mga member target gyud…sa intteresado moapel txt 09058843324 ug butangi ug load para pang reply ninyo ug charge as membership fee..dli ko mangayo ug kwarta as membership fee inig ego ra mobalato mo nko oky!